Tiisdag!

Idag hade vi bad på idrotten, haha skojj :)
Trots att vi hade 1 tim och 15 min på oss till nästa lektion kom Sara och jag försent med en kvart. Och Gusma var tillbaka!
Ovanligt nog var det skönt för att vikarierna var typ 1090387489378 ggr värre!
Resten av dagen var helt okej.
Kom hem vid 15.00 och Victor kom vid 15.30 typ ;D
Yeeey, så har vi testat walkietalkies. Haha askul!
Vid 16.50 ska jag möta Amanda på station, och snart ska jag äta. :)

Är lite trött idag faktiskt, men ska bli asskojj med spökvandring sen ;D
Haha, men uppdaterar nog senare. Hejsvejs med er!

Kommentarer
Sara

Haha och OTROLIGT nog så lever jag efter ditt livräddnings försök =P. Istället för att rädda så höll du på att dränka mig och sen as garva xD Det är inga snälla kompisar man har... =P

2008-10-07 | 23:23:37
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback