Tjoho :)

Det är fortfarande Lördag, weeeeii :D
Följde med mamma och mormor till Sarpman och där fick jag ett par strumpor som är hur sköna som helst sånna där jättelena :)
Och så snodde jag massa godis man fick ta där (A)

När vi kom hem satt jag lite vid datorn, men sedan gick mormor och jag ner till stan och handlade lite. Och jag ska förresten sticka en mössa som mormor ska hjälpa med mig :)
Imorgon ska vi till Linköping och kolla massor, skojj! :D

Sen ska jag till Victor och sova där som sagt, myys!
Victor och jag ska ha skitskojj för jag känner mig på toppenhumör just nu! :D <3


Och det kommer nya PS-bilder snart också tror jag, bara att Michelle måste godkänna de först. Men hon är aldrig inne på msn när jag är. Haha men om du läser det här kan du ju säga till! :)
Det var allt för mig, Godkväll :)


Kommentarer
michelle

haha jag är inne på msn nu juuu :D men inte du :(

2008-10-12 | 14:56:30
URL/Bloggadress: http://lyxaholic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback