Torsdag :)


Victor och jag sov här hos mig istället, mysigt! <3
Kollade klart på Offside igår, och jag vet inte om det var att jag var trött, men alla säger ju att den ska vara så rolig men jag tyckte inte den var så direkt rolig som jag trott.
Men men, spelade Mariokart också. Skitkul som vanligt! ;D

Idag ska jag nog tare lite lugnt, försöka installera om Thesims2 igen. -.-
Haha idag ska jag lyckas! Fixa lite snygga bilder på Soffan också, har redan fixat endel så jag kanske lägger upp dem här om en stund. :)
Just nu håller jag på att rensa datorn lite med både det ena och det andra programmet. Sen när det är klart blir det att ge sig på Sims igen, jag är något grymt sugen att få spela det!
Men som sagt, idag ska jag lyckas! Önska mig lycka till!

Aja, nu ska jag lägga upp lite bilder i ett annat inlägg. Så uppdaterar kanske senare ikväll också, men får se. :)

Peace!

<a href="http://www.bloggkoll.com/blogg/48751/lillaskrollan?claim=sq6pndswv4q">Följ min blogg med bloggkoll</a>


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback