Torsdag 16 Oktober!

Idag har jag 2 kompisar som fyller år, en barndomsvän som jag känt sen 1an och HAHA, jaa en till sen 1an, fast på gymnasiet!
Martina och Clara! :D <3
GRATTIS TILL ER!


Idag mår jag faktiskt bättre :)
Och Clara ska ju ha fest imorgon, men får se om jag går. Beror helt på hur jag mår. Man har ju ingen lust att dra dit om man inte känner sig bra.
Men men vi får se hur det blir :)

Idag ska jag nog försöka göra lite nytta, städa rummet tänkte jag. Men huvudet kanske säger ifrån, huvudvärken är fortfarande kvar men den är lite bättre också eller så har jag bara vant mig.
Aja jag får väl se då :)
Börjar bli lite rastlös här hemma nu, men eftersom jag är lite bättre idag kanske jag kan göra lite mer.

Aja uppdaterar nog senare, hejsvejs ;D

Kommentarer
Sara

Haha du SKA på festen i morron... ;) Du kan ju hänga med mig efter skolan om du går dit så kan jag juh tvinga med dig till festen sen !!! ;) <3

2008-10-16 | 11:44:00
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback