Tråkiga Måndag...

Jaha ja, idag är det måndag. SUCK!
Somnade vid 12 igår, vaknade vid 5-6 hade lite småont i halsen och somnade inte om, så jag låg vaken tills min mobil ringde att jag skulle gå upp. Gick upp kände hur ont i huvudet jag faktiskt hade, och mådde inte bra.
Nu går jag på panodil så är bättre, hade febergräns förut och ont i magen har jag.
Och jag förstår inte det här eftersom jag typ aldrig var sjuk förr :S Nu har jag jättelätt för att bli sjuk.
Aja, jag skickade sms till Sara att jag inte kom till skolan idag, men då ringde hon och sa att hon nog inte heller skulle komma. xD

Haha, usch och blä!
Men sköönt att ta det lugnt hela dagen, men jag åker inte till pappa idag eftersom det är jobbigt att pendla när man inte är bra. Antagligen åker jag dit på onsdag istället.
Mormor åkte för bara 20 minuter sen, nu skulle hon hem till Köping igen. Lite tråkigt dock. Men men kul att hon kom hit :)
Och hon säger jämt att Victor är så go och rar. Haha ;D

Lägger in PS-bilder sen på Michelle för nu har jag äntligen fått skicka dem till henne. :)
Hejsvejs med er!

Kommentarer
Sara

Haha sjukligan eller något... =P. <3

2008-10-13 | 11:25:37
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback