Trött som faen!

Idag är jag väldigt trött, sov typ väldigt hårt när mitt larm ringde imorse också xD
Känner mig öm i hela kroppen, vet inte vad jag gjort?
Haha, skolan var ganska seg idag. Dagen tog liksom aldrig slut. Och jag har kommit fram till att vår mattelärare är riktigt bra. Han som känner pappa och min farfar, han är rolig (A)
Slutade 15.00 tar tåget till Mjölby vid 15.30 men innan tåget hinner komma så ringer ÄlskiVictor till mig och frågar om jag inte är hemma, så står han utanför min dörr och plingar på hos mamma. Stackarn! <3
Så fick inte träffa honom idag, *snyft*.
MEN IMORGON ÄR DET TORSDAG! DÅ FÅR JAG TRÄFFA ÄLSKLING! <33333333
Och han ska kanske sova hos mig då för han är ledig på fredag. ;D <33

När jag kom till Motala åkte vi och handlade direkt, och jag som var döhungrig, kissnödig och jättetrött. (Hann inte hem imellan.)
Haha men men, nu har jag fått gå på toa och äta (MYCKET GOD MAT!) iaf, sova ska jag göra sen. Sovmorgon imorgon! :D
Och imorgon slutar jag tidigt, GÖTTANS! :)

Och jag har precis skrivit klart artikeln om Linn som vi skulle skriva, vi skulle interjua någon och jag valde Linn. Jag tycker artikeln blev ganska bra faktiskt. Har inga fler läxor den här veckan vad jag vet, gött :)
Men men, nu ska jag sluta skriva här och jaa.... okej jag vet inte vad jag ska göra än. Kommer väl på något. JO JAG SKA PACKA så jag slipper packa så mycket imorgon när jag drar till mamma igen :P

Hejsvejs! ^^


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback