Victor och jag = 1 år! <3

Jo det är sant, jag och Victor firar ett år idag! ;D
Grattis till oss! <3
Så nu tycker jag att alla som läser det här iaf kan skriva ett litet grattis(A)

Ni har varit så dåliga  på att kommentera och nu har ni chansen att ändra på det! Haha.

Han sov här inatt, men han åkte väl hem för nån timma sedan, och jag orkar inte fixa mig. Jag ska nog hoppa in i duschen snart! Och idag ska jag bara fixa för ikväll. Gud det kommer bli så jävla mysigt!
Ett helt år, det känns det verkligen inte som, ett år, hur kan det gå så fort?!
Men jag älskar Victor mest av allt för det! <3 Bäst är han och det hoppas jag ni förstår!
Jag tror jag är mer upphetsad över att ge honom det jag köpt än vad jag ska få, hihi. Jag har gjort honom jättenyfiken också! ;D

Aaja som sagt, idag ska jag fixa till ikväll! Kanske grejja lite i photoshop.
Grejjade lite igår, men igår var inte min dag så jag sket i det till slut. Igår började med att jag spillde hallonkräm i hela kylskåpet jag fick torka upp, jag skulle ställa in den i kylskåpet men tappade paketet istället!
Datorn visade "blå-skärm" helt utan anledning, helt plötsligt så visade den det sen startade den om sig. Vet fortfarande inte varför! Och när jag städade slog jag mig precis överallt. Haha usch, och sen när Victor och jag spelade tv-spel så blir ju skärmen delad när man kör 2-player och då kollade jag på fel ruta. Inte första gången det händer men jag blir ju så sur när det händer!
Fast idag är en ny dag, nya krafter och jag längtar tills ikväll! Så vi får hoppas på att det är lite mer min dag idag, eller jo det är det ju på sätt och vis, Victors och min dag! <3

Men nu ska jag snart hoppa in i duschen, hej med er! ;D

Kommentarer
blondy ;O

Och kvällen slutade med ett riktigt skönt knull ;O xD

HHAHAHA!

erkänn

2008-10-27 | 12:45:32
Sara

Grattis unge <3<3

2008-10-27 | 13:00:50
URL/Bloggadress: http://Sassa-sara92.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback