Förkyld!

Jag är förkyld :'(
Nyser typ hela tiden, blir tokig och mår inte alls bra idag. Får se om det ens blir skolan imorgon! Febergräns har jag också, hostar och har sån där jobbig huvudvärk man får när man är förkyld. Det SUGER att vara sjuk. Hoppas jag blir bättre snart, men det tror jag nog.
Idag äre bara att ta det lugnt, trött är jag också. Usch, men men, hungrig också men snart är det maaat! <3
Blä på förkylning.

Ska nog grejja lite i photoshop senare, tror jag iaf.
JAG VILL HA EN DIGITAL SYSTEMKAMERA! <3
Jag är så fruktansvärt sugen på att köpa en, vill ha! vill ha! vill ha!

Men jag har nog inte så mycket mer att berätta just nu, får se vad som händer. Victor kommer nog senare, hoppas! <3
Hade bra så länge.

Hejdå med er så länge! :)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback