Hejsan svejsan :)

Jahopp, kom precis hem från att varit lite på stan och så med Brage <3
Skolan idag var väl helt okej, först mediakunskap sen slapp vi engelskan, och sen var det text. Text var faktiskt kul ska skriva artikel om Sara, haha ;D
Hann inte äta, fick sluta tidigare så Tranås-borna, Clara och Sara, Ida med? Skulle hinna med tåget 12.30 annars gick inte nästa förrän 14.30.

KALLT UTE! Träligt som tusan att cykla.
Men men, kom hem vid 13.00, kollade TV och åt. Sedan somnade jag i någon halvtimma med min katt :)
Sedan kom mamma och min låtsaspappa hem, då vaknade jag. Haha, men sen sa jag att jag ville sova en liten stund till men hur länge hinner jag ligga där?
Typ 3 minuter sen kom Victor <3 Haha, men det gjorde inget. Så då var det bara att pallra sig upp och sen drog vi till stan och glodde runt lite. Skojj skojj :D
Nu sitter jag här, tror jag ska äta lite, är lite hungrig nu igen xD

Hejsvejs :)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback