Helt okej söndag.

Hejsan på er, jag ska snart sova nu :P
Men ville bara berätta att den här söndagen faktiskt varit helt okej.
Först simmade jag med mamma, sen tog jag det lugnt vid ps och sen kom Victor<3
Var med Victor typ hela kvällen, det är såååå mysigt ;D <3
Men men, nu är helgen över det känns mycket tråkigt. :'( Ahh jag blir gråtfärdig! xO
Förhoppningsvis går veckan fort för det brukar den göra, men jag längtar nog mycket till helgerna för att då får jag träffa och sova med Victor så mycket :) <3
Guu så kär jag är!

Haha men men, det var nog allt jag ville berätta nu. För nu ska jag gå och borsta tänderna och sova. Trött som satan XD
Sovmorgon imorgon till 10.00. Göttans! :)
Sen bär det av till pappa, men hejsvejs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback