Hihi! ;D

Simningen förut idag gick bra tills jag simmat 600 m, då fick jag världens håll så kunde typ inte röra mig för då gjorde det SVINONT!
Men så är jag förkyld också, men hoppas jag blir bättre snart :)
Och just ja, i badhuset så träffade jag min gamla idrottslärare från Västra Harg, Henke!
Så vi hälsade sen frågade jag om han kände igen mig,
han bara: jaa.... Ma...Martina?
Jag: Nej, Malin
Han: Ajust det, men ni är lite lika tycker jag.

Hahaha XD
Det var lite kul, efter det iaf så vare hem till duschen. Guu så skönt det är att duscha när man är förkyld, det blir någon så skön känsla!
Sedan tog jag det bara lugnt typ, blev lite trött efter badet men så kom Victor vid 16.00 och var här ett tag ;D <3
Han ska komma hit sen igen och sova här inatt också! :D <3 *YEEEY*
Nyss grejjade jag lite med photoshop kommer väl någon bild i ett annat inlägg senare :)
Mina kläder ska jag nog ta kort på också som jag köpte i torsdags, iaf några av dem. Haha :D

SÄG TILL OM NI VILL HA BILDER REDIGERADE I PS! :D

Hejsvejs grus och gnejs! :)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback