Jag har världens gulligaste pojkvän! <3

Det har jag faktiskt :D
För igår sa jag ju att han hade någon överasskning till mig, och det var ett JÄTTEFIINT halsband! :D <3
Tack tack <3
Han är bara bästbästbäst! Så alla vet det nu!

Förresten ska vi ha kräftskiva här ikväll, blä på kräftor xD
Men maten innan kräftorna är jag med på, sen antagligen blir det att jag sover hos älsk inatt :D <3
Och idag var det väldigt skönt att sova ut! Och jag har drömt sjukt mycket inatt också, haha.

Nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka så att jag kan platta det. Sen får man väl se vad man hittar på, kanske får hjälpa mamma lite. Vi får se :D
Kanske grejjar lite i PS, som sagt, vi får se vad jag får lust med.
Men hejsvejs!



Kommentarer
Sofiia

haha ja drömde gjorde duuxD hahahahhahahahahahha xD

2008-09-20 | 17:21:50
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback