Måndag.

Hej tråkiga måndag!
Måndagar är sega, man får inte sova hur länge man vill och det är långt till helg!
Och i skolan var det supersvårt att koncentrera sig idag.

Efter skolan tog jag tåget 14.50 som var i Mjölby vid ungefär 15.10 där min älsklingssupersöta Victor väntade :) <3
Han skulle också till Motala en snabbis, så han hängde med mig här till pappa en stund, myys :)
Skönt för mig att slippa åka den dumma bussen och tänka på när jag ska trycka på stoppknappen också.
Men men, han var tyvärr inte här så jättelänge, synd :(
Förhoppningsvis får jag träffa honom imorgon igen! *Weeii*
Det är jobbigt att inte träffa honom, vi träffades nästan varje dag under hela sommaren och sov hos varandra typ hela tiden. Så därför är det så tufft nu, när man är i Mjölby hos mamma äre inte lika jobbigt eftersom man kan träffas en hel del iaf men här hos pappa blire ju dyrt med bensin att åka och bussarna till Motala går inte så ofta, den sista går vid 18.20. Så det suger!
Och jag är superduperkär (A) <3 Allt jag känner för honom är så svårt att förklara men jag kan säga er det att:
Jag älskar Victor Brage allra mest i hela vida universum! <3

Imorgon är det idrott, suck. Det är trist. Hoppas vi är inne, det är för kallt ute så det blir bara jobbigt. Annars äre mest kärnämnesdag och det är tråkigt. Men imorgon är det alla redan tisdag och sen äre onsdag och tiden går något grymt fort. Har ni tänkt på det? 
Aja, ska nog kolla på Idol sen tror jag. Finns inte mycket att göra här i Motala eftersom man inte känner någon som bor här typ.

Men ojsan, nu blev det här ett långt inlägg och det var inte meningen men nu fick jag ju lätta på hjärtat och det var skönt!
Haha, ha det bra!

Hejdå med er! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback