Media Markt! ;D

Idag vare skola som alltid, började klockan 10.00 och hade gått upp 7.40 men var ändå trött, förstår inte riktigt detta. Men men, 2 lektioner idag, mediakommunikation och text. Efter det drog Clara, Sara och jag till Norrköping för att kolla in Media Markt, en jättestor affär med massor av tekniska prylar för er som inte vet.
OCH NI TROR INTE MAN BLEV MER SUGEN PÅ EN DIGITAL SYSTEMKAMERA?
Daaaah jag ska ha en! Men pappa har ju sagt att han nog kan bidra med lite till en (A) Pappa är snällast!

Men iaf, efter Media Markt drog till McDonalds och jag tog en glass så nu är jag skyldig Sara 10 kr, (och jag betalade precis tillbaka 18 kr jag lånat) XD
Haha, men det var mums! Sen så tog jag ett tåg tidigare än dom hem för att det gick inte till Tranås dit de skulle men jag kom precis hem. Så nu är jag helt slut, sen kommer Victor <3
Men nu är jag hungrig, käka nyss en banan men är mer hungrig! Så nu ska jag gå och hämta nått mer att äta och titta lite på tv tror jag.

Hejdå så länge! ;D



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback