Onsdag

Skolan idag var väl okej, trött som satan bara! Mest jobbiga lektioner också, och imorgon är det SKOOOLFOOTOOO! :O
Kommer bli skitkass som vanligt, haha xD
Sen ska vi typ bara kolla på film på svenskan och sen slutar vi 11.45, GÖTT! :D

Efter skolan idag åkte jag till Mjölby, lättare så för att bussen går förbi mitt hus om jag tar bussen från Mjölby, därför jag gör det... Och för att hinna träffa Victor lite (A) <3
Även om jag inte hinner träffa honom länge, typ 30 min vare väl idag. Haha men men, varje minut är underbar! <3
Och nu är det bara TORSDAG, som knappt räknas, och sen fredag som knappt räknas heller, sen äre HEEELG! :D Så i princip kan man säga att det är helg nu!
Nästan iaf, gött som tusan. Få sooova med Victor igen! ;D <3

Kom precis hem från att ha handlat med pappa och låtsasmamma också. Haha så nu är jag DÖHUNGRIG!
Men tror att det är mat snart, sen ska jag duscha! :D
Om jag inte hinner det innan, får se!
Sovmorgon imorgon också förresten, till 09.00 jag får typ gå upp 06.25 istället för 05.25 och bara det är riktigt skönt :D
Fortfarande längtar jag sjukt mycket till helg, av någon anledning längtar jag ovanligt mycket, såhär mycket brukar jag ju inte längta. Haha konstigt xD
Men men, har inte så mycket mer att säga just nu, ska se om maten är klar snart eller om jag hinner duscha!
Hejsvejs och om jag inte bloggar mer ikväll så gonatt! ;D



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback