Onsdag :)

Idag var det skola som alltid, helt okej dag förutom att jag var så jävla trött! HELA DAGEN!
Och matlusten var inte på topp idag, var hungrig men ville inte äta typ :S Vet inte varför, hoppas det blir bättre :O
Men jag lyckades iaf äta rätt mkt, slutade 15.00 (vår senaste dag fram till vecka 42) *YEEEY* :D
Drog hem till Mjölby men så ska man precis öppna porten till trapphuset så hör man *BRRUUUM BRUUUUM*
och det kan bara vara en person om det låter så, VIIIICTOOOOR <3 Han kom till mig, haha i arbetskläder, grrr :)
Var hos mig i drygt en timma sen skulle han äta och jag till station, var nästan sorgligt att säga hejdå till Victor idag för imorgon åker han på mönstring och kommer inte hem på en vecka! :O
Nevars men han kommer hem på fredagkväll igen men ändå träligt, men jag tror han klarar det där galant! ;D
Lycka till iaf!

Tog bussen till Motala 17.20 och denna gång kom jag faktiskt ihåg att trycka på knappen när jag skulle! (Y)
Gick hem hit, men hann inte vara hemma länge förrän vi skulle och handla så kom hem vid 19.30 nu precis typ och nu sitter jag här och ska snart äta och kolla på IDOL med nya Juryn! :O
Hoppas det är bra, haha :D
Kanske kommer ett inlägg senare, får se om jag orkar är astrött verkligen men imorgon börjar jag 9.00 så får sova lite mer då :)

Men hejsvejs med er! ;D



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback