Söndag :'(

Alla redan söndag :O
Tiden går något grymt fort! Gillas inte, inte när det är helg iaf. Helgen har varit riktigt mysig med Victor <3
Sov hos älsk inatt, MYYYYSIGT! <3
Längesen jag sov hos honom nu också, idag får man väl se vad man hittar på. Victor och jag ska kanske åka och hälsa på en kanin som vi ska sälja som är i Mjölby för tillfället. Haha den är jättesöt :)
Annars får man väl se vad man hittar på.

Kräftskivan igår var inte så speciellt kul, men jag var typ inte med på så mycket heller, jag käkade bara vanliga maten sen stack jag. Var med Victor <3
Våra grannar måste hata oss nu xD Haha nevars, men men. Hos Victor var det faktiskt lite lugnare, sköönt :)
Imorgon är det skola igen! Usch, men börjar 10.00, det är niiice :D
Men jag längtar redan till nästa helg!

Aja har väl inte så mycket mer att säga nu, hejsvejs!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback