Tiiisdag :)

Ovanligt nog har den här tisdagen varit mycket rolig!
Först idrott, massa lekar och grejjer, skulle egentligen sprungit 2 km som de andra gjorde förra gången för det är nånting man gör varje termin men min hälsena bråkade och gjorde skitont! Och så fick jag något väldigt jobbigt håll som gjorde att jag inte kunde röra mig. Jävla skit, det gick jättebra tills dess tyckte jag!
Men men, var mycket skratt och skojj idag :)
Och Gusma kommer inte på den här veckan heller men vi har fått någon jobbig vikarie som ger oss 37 glosor i läxa :S Det skulle aldrig Gusma gjort, så på så sätt vill man hellre ha henne eftersom hon är mycket snällare. Liksom de där glosorna var faktiskt inte busenkla, ska plugga på dem sen.

Sedan åkte vi med tåget 14.30 träffade Sofie på station också så hon åkte tåget med Clara, Sara och mig. Jag kom hem till mamma vid 15.00 och vid 15.25 kom Victor <3
Haha vi spelade lite tv-spel och allmänt mysigt, till typ 16.00 för då var vi tvungna att åka till station eftersom min buss gick 16.20 till Motala.
Så kom jag hem hit till pappa för typ 10 min sen, och ingen är hemma. -.- SUCK!
Jag som är döhungrig, men jag ringde till pappa för nån minut sen och då sa han att de snart kom hem och då skulle vi äta, tack och lov!

Om jag orkar nu ska jag försöka skriva lite på recensionen på filmen Fahrenheit 9/11 som vi såg på mediakunskapen. Den var faktiskt ganska bra, en dokumentär om hur illa Bush skötte allt vid 11 september 2001 och en tid därpå.
Sen ska jag plugga engelska, sen ska jag titta på IDOL!
Haha jag brukar faktiskt inte följa det, jag brukar bara titta på de första auditioners för de är roligast hur folk kan göra bort sig xD Men iår fastnade jag lite för det, har väl inte följt det som en slav och kommer nog inte göra det heller men kul att titta på ändå :) Synd att man inte får veta vem som åker ut förrän så sent, liksom då har jag gått och lagt mig :P

Men nu ska jag nog kika lite på recensionen iaf, ha det bra! Hejdå ;D


Kommentarer
Ida

Jag har startat en insamling till bröstcancerfonden. Ta gärna en titt & ge ett bidrag.

2008-10-01 | 17:13:58
URL/Bloggadress: http://fittdjur.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback