Tisdag :)

Idag var skolan helt okej tycker jag, idrotten var faktiskt kul :)
Tränade styrka, men lärarna är faktiskt helt okej där! På mattelektionen sa Janne att jag var lik min pappa i munnen och ögonen (förutom att jag har bruna ögon och pappa blåa tror jag xD), för pappa har haft honom som lärare också och min mamma också, men han är faktiskt bra :D
Han bjöd oss på godis idag!
Tyvärr har man redan börjat tröttna på några i klassen, och killarna har inte lärt sig att man inte får slå tjejer!

Efter skolan åkte jag först till Mjölby var hemma där en stund hämtade massa moppepapper till det där trygg&hansa grejjen som inte var riktigt klar än. Sen kom Victor och va där en stund sen skjutsa han mig till station, som alltid när jag ska till pappa. Han är snäll han, och jag älskar honom något galet mycket! Han är den bästa killen som finns, och ingenting, INGENTING skulle kunna få mig att släppa honom! Han är som en bästa vän man kan berätta allt för, han är det bästa som hänt mig! Och jag hoppas iaf att mina närmsta vänner är glada för min skull inte klagar så mycket och bara tjurar. För jag kommer behålla honom ändå! <3

Aja väl i Motala käkade vi, och sen fick jag fylla i resten av alla grejjer på det där om moppen. Nu sitter jag här och snackar med VICTOR <3
Och jag vet att jag tjatar om honom, men alla ska bara fatta hur jävla bra han är! :D
3 dagar till helg! YEEEEEEEEEY! ;D

Längesen jag la in nån ps-bild nu, men har typ inte så mycket att redigera och så har jag inte haft riktig lust på ett tag. Men men det kommer det också! :D
Nu har jag nog tömt hjärtan på ord för en liten stund iaf :)
Men bara så ALLA vet, JAG ÄLSKAR VICTOR BRAGE MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN! <3
Det var allt för mig just nu, hejdå! :)



Kommentarer
Anonym

kopierat lite från någon annas blogg och så...

2008-09-16 | 19:40:57
Malin

Va? :S

2008-09-16 | 20:27:02
URL/Bloggadress: http://lillaskrollan.blogg.se/
Sofiia

ja är glad för din skull :D<3

2008-09-17 | 08:08:41
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback