Vild Natt! xD

Jaa, Victor kom hit och skulle sova här igårkväll, haha mysigt! :D <3
Vi spelade tv-spel och massa, hade skitkul. Men sen när vi skulle sova, så hör vi att det är ett jäkla liv på mamma och min låtsaspappa. Så jag går ju ut och frågar vad som händer, då berättar Dessi, min halvsyster som var här att det var typ en misshandel utanför, eller nära till en iaf. Så mamma ringde polisen och oj vad rörigt det var. Polisen kom och så snackade de och blabla. 7 Poliser var det!
Men Victor och jag stod och kollade och försökta lyssna lite (A)
Haha, men men sen somnade vi iaf :P

Idag tar jag det lugnt, gick upp rätt sent. Men sen gick jag och simmade med mamma, haha. Men simmade inte så jättemycket, känns som om jag håller på att bli sjuk igen! :(
Hoppas vekrligen inte! Hatar att vara sjuk!
Men så iaf, när vi kommit upp ur badet och skulle ta våra handdukar, så var min borta!
Någon hade snott den, så mamma och jag fick dela på hennes. :S

Nu sitter jag och nördar tv-spel, haha askul :D
Jag är hungrig nu, men de är och handlar någonting till maten så de kommer nog snart!
Och förresten är jag riktigt sugen på att sälja moppen och köpa en digital systemkamera, men får se. Ska fundera på det, men jag är riktigt sugen!

Aja, uppdaterar senare eller imorgon tror jag. Hejsvejs! :)



Kommentarer
Josefin

vild natt ;)

2008-09-13 | 17:40:52
URL/Bloggadress: http://sameoldstories.blogg.se/
Emma

va de de där turkgänget som missahndla utanför där jag bodde förrut?

2008-09-14 | 10:45:23
Ida

Ha en fin dag.

2008-09-14 | 13:08:28
URL/Bloggadress: http://fittdjur.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback