15 APRIL 2009 :)

De här första skoldagarna har gått ganska bra faktiskt. Igår på idrotten var det höjdhopp, vilket jag hatar, och sen skulle vi träna kondition jag sprang 1,2 km utan paus sen ville inte mina hälsenor mera!
Usch på dem!
Idag gick dagen i synnerhet ganska snabbt. Var väldigt trött bara. Vaknade väldigt tidigt imorse och kunde typ inte somna om, låg bara och vred och vände på mig. Ni vet sådär jobbigt som det blir ibland.
Imorgon börjar vi 09.00 och slutar 11.45 :) Det är niice!

Är förresten hos pappa nu, varit här sen i tisdags och imorgon åker jag till mamma igen. Imorgon är förresten mitt syskon beräknat att komma. Men pappa tror det blir försenat. Haha:P Vi får väl se när ungen kommer!

Saknar min Victor nått otroligt mycket också!<3333333333
Älskipälski min!

Förresten åt jag min andra glass för iår idag. :)
Första åt jag på Bosses glassbar med Soffan när hon var här, "Ett slick sen är du fast". Haha de har så rolig slogan. :)
Och idag när Linn och jag vänta på bussen kunde vi inte hålla oss ifrån de goda glassarna som läskade oss, iaf miiiiig. Men jag antar att de frestade henne också, för annars skulle hon nog inte köpt någon.

Hasta la vista. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback