ÄNTLIGEN LOOV! :D

Ja äntligen säger jag bara! Ett jävligt välbehövt lov. :)
Igår följde jag med Victor ut med Doris direkt efter skolan, så han hämtade mig på station. Det var kul men vi var typ ute i 2-3 timmar. Väldigt trött var jag sen iaf.
Han och jag tog det mest lugnt på kvällen. :)
Och idag var det så himla skönt att få sova ut!
Så nu idag bakade mamma och jag muffins på något nytt recept jag hittat. De blev ganska goda faktiskt, men jag föredrar mina specialare som jag brukar göra! ;D
Nu alldeles precis har vi varit ute med grannens hundar, det är ju så fiiint väder ute! Älskar det!<3
Så nu ska jag ringa Victor och fråga om inte han ska ut med Doris snart. ;D

Och jag har inget mer att säga vad jag kan komma på. Så nu ska jag gå och ringa Victor och hoppas att han ska ut snart! ;D
Hasta la vista! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback