EN DAG TILL LOV! :D

Ja bara en dag kvar, sen äre äntligen lov. Guu så skönt ska det bli!
Idag hade vi bara 2 lektioner, slutade 11.45. :)
Har varit hemma i drygt en timma nu, ska bara ta det lugnt och plugga till matteprovet vi ska ha imorgon.

Och jag hade visst inte laddat ur kameran på bilder så det fanns massor sen Victor och jag bakade förra torsdan. Haha men dem lägger jag inte upp. Eller ni kan väl få en på den ena satsen av dammsugarna. :)


Där har ni några av dem och jag kan säga att de vi bakade i söndags blev mycket bättre! xD

Och sen hade jag tagit bilder sen i lördags när vi släckte en timma. :)

Helt oredigerad bild. :)

Aja där har ni sett ett par bilder, nu ska jag plugga matte,läsa, äta eller vad jag nu ska göra.
Ha det så bra allihopa! :)

Kommentarer
Ren-76

Haha vi slutade 11.45 Malin ;) inte 12.45 ;O ^^)

2009-04-02 | 21:01:45

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback