NATIONELLT PROV I ENGELSKA + HELG! :)

Jaa idag hade vi nationellt prov i engelska. Uppsatsdelen, hoppas det gick bra. Men det känns som om det gick sådär. Sedan hade vi bara en lektion till, Foto. Sedan fick vi sluta och då drog jag och mötte mamma. Så åkte vi till tornby och gick runt där. Kom alldeles nyss hem. Jag köpte:

- 1 par vita tygskor
- 1 par ballerinaskor
- 1 par solglasögon
- 1 t-shirt
- 1 skrivbordslampa
- Den sista av Twilightböckerna (Den var typ 100kr billigare än vanligt så kunde inte låta bli att köpa den)
- 1 par kaprimjukisbyxor

Och mamma bidrog med endel också så tack så mycket! :)
Hon köpte typ ett par skor också. Så allt blev tungt att bära på, särskilt lampan. Så nu är jag glad att vara hemma.
Och vet ni vem mer som kommit hem nu?
Jo, pappa och Linda och bebis så klart. Så skönt för dom!
Pappa och jag ska nog till stan på måndag och leta present till Linda som fyller år på torsdag. Sen följer jag med hem dit och sover där en natt, men sedan fyller ju Victor år på tisdagen och då vill ju jag vara hemma!<3
Victor kommer väl om någon timma eller två och då ska han få vara min ikeasnickare och snickra ihop min lampa som för övrigt skulle kostat 249kr men bara kostade 89kr! Det är niiice! :)

Min katt hade förresten sovit bredvid mig nästan hela natten, mamma hade släppt in henne någon gång på kvällen/natten när jag sov sen så sov hon där bredvid mig. Haha antagligen så frös hon för mamma hade badat henne på kvällen. Men när jag skulle på toa vid 5 så passade det inte att ligga kvar sen. Haha, och nu går hon och skriker och jag vet inte varför. Hon är söt min katt! :)

Hasta la vista och ha en bra helg allihopa! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback