SOFIA-PIX =)

Nu har Soffan åkt hem, fick gå upp tidigt för att hon skulle med tåget som gick 10.12. Snark på det. Men men, vi har haft skitkul!
Och vilket väder det är idag, helt underbart! Det gillas! ;D
Förresten om jag inte redan sagt det så var vi i Linköping i torsdags och då lämnade jag tillbaks den där rosa panter-tröjan, och köpte 2 andra t-shirts istället. Kändes mycket mer ekonomiskt. :)

Idag ska jag grejja lite, haha,  jag ska gömma ett litet påskägg till Victor som han får leta efter ikväll. ;D
Ikväll så ska vi va hos honom och det ska bli myspys!<3

Här kommer ett provsmak på bilderna Soffan och jag tagit nu när hon varit här!:)
Förresten, linnet hon har på sig har hennes kompis gjort, jag tyckte det var jättefint!




Närmare titt på den förra. :)

Vad tycks? Kommentera? =)


Kommentarer
Soofiiiiaaa

Vi hade skitkul :D ingen kan klå oss (a' <333333 saknar dej redan<3

2009-04-11 | 14:40:52
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/
LINN

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ÄLSKAR BILDEN!!!!!!!!

2009-04-12 | 14:40:11
URL/Bloggadress: http://helloblondy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback