VICTOR <3 MALIN

Jaha ja, idag är jag väldigt trött. Behöver egentligen städa till mormor kommer för hon har astma så vi måste vädra ur och så. Får väl ta och hjälpa mamma snart.
Nu är Victor på hundkurs så han kommer inte till mig förrän vid 8-9. Lite träligt, vill ha honom här!
Förresten så blev han jätteglad över hans presenter, jag gav honom ett album med massa bilder som jag suttit och dekorerat och Herrarnas Fartiga dassbok, HAHA xD, jag kunde inte låta bli när jag fick se den. Men han blev jättenöjd. :)
Så det var ju bra! ;D<3

Här kommer en bild på Victor och mig. :)


Tycker den är lite fräck. :)

Kommentarer
Anonym

jag vill också vara sådär bra i PS :(

2009-05-13 | 20:14:02

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback