BLOGGA OM FOTOBOKEN, FÅ EN GRATIS! ;D

Ja, ni har kanske sett på flera andra bloggar att man kan få en fotobok gratis om man bloggar om den, och det är precis det jag ska göra nu.

Det är nämligen Fujifilm som håller i detta, och det är väl självklart att jag vill ha en fotobok gratis? :)
Allt man behöver göra är att blogga om den. Perfekt ju!
Jag har faktiskt funderat på det hela med en fotobok ett tag, men jag tycker det är så svårt att komma på temat den ska ha. Men nu när detta erbjudande kom så har jag faktiskt bestämt mig, det ska vara en liten blandning av mina bilder, mina favoriter så klart!
Så det är väl det jag sysselsätta mig med nu, knåpa ihop en liten söt fotobok! ;D
Om du vill läsa mer om fotoboken och hur du gör den kan du göra det här.


Bild: Fujifilm

Hur du gör en fotobok hos fujifilm:

Först och främst laddar du ner och installerar ett program där du gör fotoboken.
Där kan du välja bilder och layout och så vidare. Sedan skickar du bara in fotoboken till Fujifilm sen får du den om ca 2 veckor. :)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback