FÖRSTA DAGEN!

Nu var första dagen avklarad! ;D
Var där ca 35 minuter sedan fick vi åka hem. Vi fick lite info och ett "busskort", de håller på att göra om systemen och byta kort så de hade inte hunnit klart än. Så vi har fått några lappar som man ska visa upp istället. Får väl se när vi får de riktiga korten.

Imorgon kan man väl säga att skolan börjar på riktigt, lite spännande faktiskt. Nya lärare och sådär, får väl se hur de är.
Vi börjar inte förrän 9.30 så jag, Sara och Fridah ska käka frukost på McD, haha ska bli mumma! :)
Sen kommer ju min kära kusin imorgon också, hon anländer till Mjölby strax före 14 så det är typ precis att jag hinner till Mjölby tills dess, om jag nu gör det?  Haha vi får väl se. :)


Favorit i repris, enligt mig(A)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback