SISTA AUGUSTI 2009

Ja nu sitter jag här hos pappa och tar det lite lugnt. :)
Är ganska trött idag, vaknade en del inatt och sen på måndagar blir man ju alltid trött. Iallafall jag blir det. Vi ska kolla på film sen, Walk the line. Lånade hem den av Victor och varken pappa eller min styvmamma hade sett den så den blir det ikväll! ;D


Det här är en bild från år 2007, alltså är den cirkus 2 år gammal. Och på bilden är det min katt (mitt i flytten skulle jag tro) med en Ior som hon biter på. Hon var så rolig då, vi hade flera Ior på vår soffkant och hon gick och tog dem och gick iväg med dem. Såg så otroligt roligt ut! Idag händer det inte lika ofta att hon gör så här tyvärr. Men det händer! En gång har hon tagit min BH och gått iväg med. Gu vad vi skrattade då. Jag har då en mycket speciell katt!
Tintin som hon så sött heter, kommer hem på torsdag från att varit på semester i vår sommarstuga med sin kompis Bella. Så de två kommer hem på torsdag, måste erkänna att det varit väldigt tomt utan dem! Så jag längtar verkligen! :)
Hos pappa har jag inte så särskilt mycket bilder som ni kanske förstår, är inte här så ofta som hos mamma. Så som sagt bilden är från 2007 med en 3.1 megapixelskamera vilket kanske förklarar kvalitén. ;D

Det var väl det jag ville säga idag, nu ska jag dra mig lite ska snart kolla på film som jag nämnde tidigare i inlägget. Ha det bra alla som läser det här! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback