17 17 17 17 17 17 17 17 17!

Idag fyller jag år, hela 17 år. Shit, känns som om man var typ 14 nyss?
Jag känner ingen skillnad att vara 16 eller 17 år än så länge, haha.

Tiden går fort, alldeles för fort.
Livet är för kort, alldeles för kort.


Jag kommer ihåg när man var liten, hur glad man var över att fylla år. Jag var särskilt glad över att just jag fick svara i telefonen hela dagen, och hur besviken jag blev när det bara var någon försäljare och inte någon som ville säga grattis till mig. Haha.
Nu när man är äldre är det inte så stor grejj, men det är ju alltid kul att fylla år iallafall!
Det har ringt som tusan i både min mobil och i hemtelefonen hela dagen, och många har sagt grattis via sms och facebook och det är roligt! ;D
Så tack alla snälla människor som tar i tid till att säga grattis till mig!

Än så länge har jag inte fått någonting, jag har precis ätit lite och om någon timma ska vi äta tårta och då får jag alla mina paket! Victor kommer snart också och då får jag även av honom, jag är lite nyfiken nu faktiskt. :)
Eftersom jag inte fått någonting så kan jag ju inte säga vad jag fått, så jag får helt enkelt uppdatera om det senare.

Kommentarer
Wictoria

Grattis på födelsedagen ! :)

2009-12-06 | 16:58:10
URL/Bloggadress: http://misswictoria.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback