FROOZZT.

Mitt i alla packning skriver jag lite.
Imorgon bär det nämligen av mot Köping där min jul ska firas. Ska bli skojj riktigt skojj, var så himla längesen jag träffade Soffan nu. Så det blir nog en fotografering med henne där, längtar!
Ska tjata på henne att hon kommer till Mjölby i Januari eller Februari då min studio är klar så vi kan ta en fotografering där med. ;D

Så om jag är lite inaktiv här på bloggen så vet ni nu varför, jag kommer inte hem förrän fredag eller lördag. Och jag hoppas innerligt att jag får mycket som jag önskat mig i julklapp!
Förresten är en bild till på Sara klar, men ska låta henne godkänna den innan jag lägger upp den. :)


Kommentarer
Sofiaaaa

WIE IMORGON KMR DU :D<333

2009-12-22 | 21:54:59

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback