PAKET OCH MELLANDAGSREA!


Foto: Jag Modell: Sofia

Hejsan hoppsan! :)
Har inte blivit något bloggande på ett par dagar, har inte haft tid eller lust. Men nu är jag igång igen.
Jag har ju fått en del julklappar men inte alla, ska få av pappa när han kommer hem från Haparanda. :)
Jag har fått dvd-skivor, två lampor till studion, presentkort och lite så hittills. :)
Men min jul firades i Köping, skojj att träffa Sofia igen!

Igår åkte jag och Martina till Linköping på mellandagsrea, hittade en hel del där faktiskt. Bland annat två tröjor jag spanat in ett tag som det var 50% rabatt på, det gick liksom inte säga nej där. :)
Och imorgon är det dags för min andra Gardasilspruta, (mot livmoderhalscancer) sen ska nog Martina och jag ta en liten tripp på stan här i Mjölby också.

Jag får förhoppningsvis hem min tv imorgon också, ska bli skönt med tanke på att tvn jag har nu håller på att rasa samman. Haha nae, men den håller faktiskt på att gå sönder, färger och ljus flimmrar en del. Så det ska som sagt var bli skönt och få ordning på rummet igen. Och förresten ska vi nog beställa en plattskärm till mig imorgon också, välbehövligt det också! ;D


Kommentarer
Jonna Tiensuu

Hej!

Gillar dina bilder!!

Om du någongång skulle behöva modell får du gärna höra av dej till mej :)



Finns i Märsta/Uppsala/Stockholm/Dalarna.



Har varit modell några gånger förut :)



Kram Jonna

[email protected]

2009-12-29 | 17:23:05
URL/Bloggadress: http://jtiensuu.bilddagboken.se
Rebecka

Hej! Anmäl dej gärna i min veckans blogg tävling ! :) Ha det bra ! Kraam

2009-12-29 | 22:05:56
URL/Bloggadress: http://barabeckas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback