SATURDAY!

Ja idag är det lördag och det var ett litet tag sedan jag bloggade. Jag gick ju och blev sjuk för ett par dagar sedan men är på bättringsvägen nu tror jag. :)
Har klippt mig också, vilket var mycket behövligt då mitt hår var superslitet!

Bilder har jag fullt upp med då jag måste skicka efter dem idag eller imorgon, ska nämligen beställa förstoringar på Jenny åt pappa och Linda som de ska ge bort i julklapp. Vi var ju i studion i tisdags och det gick skitbra!
Hon hade lite svårt för att sitta, så det blev mest bilder när hon ligger på mage. Och för att få henne att le fick pappa och Linda hoppa runt bakom mig och göra massor konstiga ljud ifrån sig, måste varit en syn för gudarna!
Självklart tänkte jag ju att ni ska få se ett par bilder här;





Jag berättade ju att min tv inte funkade för ett tag sedan också, den är iallafall inlämnad på verkstad nu och vi får väl se hur det går. Hoppas bara jag får den innan jul!

Kommentarer
Martina

åååh så söt unge :D

2009-12-15 | 19:35:26

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback