WINTER!

Nu är det vinter och snö! Och riktigt kallt har det varit här idag. Men jag tog mig ut på en liten fotorunda förut ändå, värmde mig dock med en varm dusch så fort jag kom hem.
En sak som känns så himla skönt med lov nu är att jag faktiskt är ledig varje dag, som idag blev jag inte riktigt nöjd med alla bilder från min lilla promenad, men det skiter jag ju i eftersom det är en ny dag imorgon. :)

Jag har förresten världens mysigaste pojkvän som följde med mig till lkpg igår och fixade lite grejjer. Köpte en tröja jag ska ha på julafton. Jag åker förresten till Köping på onsdag, till min kära kusin! :D
Tills dess ska jag ta det riktigt lugnt och hoppas på att jag får en extern hårddisk i julklapp!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback