16 Februari -09 :) Loooooov!

Jag har lov, *nanananaa*
Jag vet jag har tjatat om det, men det är så jävla skönt! Jag är förresten ganska hungrig nu, så om jag skrivit konstigt någonstans beror det på det. Och då får ni fråga om ni inte fattar? Snart mat hoppas jag! :O

Alla hjärtans dag var underbar!<3 Så himla mysigt med älsk!
Han kom och hämtade mig på kvällen och så åkte vi hem till honom, (han föräldrar skulle bort så vi skulle vara hundvakt och lilla Doris), men så fick vi syn på Martinas killes epa som körde omkring, så tänkte jag att Martina måste ju också vara där i. Så vi körde efter och sen körde vi om dem, och det var ju Martina som körde! ;D
Haha, så sen stannade vi och snackade lite, det var kul. Saknar den bruden grymt mycket<3
Men iaf, åter till alla hjärtans dag, Victor hade kört hem sin bil tidigare på dagen förresten, ALLA HJÄRTANS DAG ja. Jaa när vi kom hem till honom så öppnade vi först var sitt paket, för vi hade 2 var till varandra. Jag fick typ springa efter lappar i hela hans kåk, för att hitta paketet. Typ; "Nej här var den inte, kolla i bastun." Så stod det på varenda lapp, men tillslut hittade jag en jättefin påse med ett jättefint paket i. Han fick en chokladask med sånnadär chokladhjärtan i, ni vet.:) Sen käkade vi jättegoda bakelser som mamma köpt på tårtverkstan i Linköping. Jättegoda var dom! :D


Bakelse! Visst var dom fina? :)

Sen öppnade vi de andra paketen och jag fick det jättefina armbandet jag sagt att jag ville ha! :D 
Och typ en jättefin ask till. Victor fick en helikopter som var 3-kanalig, vilket gör att den kan flyga framåt och bakåt också. Han blev jätteglad och jag också! :D<3
Vi kollade på Bruce den Allsmäktige också. Den är kul. :)


Asken/burken som det jättefina armbandet låg i! Gullig, eller hur? :D


Och där ser ni armbandet! Gu så fint! :D

Igår tog jag det bara lugnt, så himla skönt! 
Idag har jag faktiskt gjort någon nytta, gjort framsidan till våran tidning vi håller på med i skolan. Och sen letat fram dåliga och bra annonser, vilket också var en läxa. Sen har jag börjat på mitt tal. Jag vill ha det mesta gjort så jag kan njuta mer av lovet. :) 
Sen så har jag fotograferat lite idag. Så det kommer mer bilder sen.
Nu sitter jag och väntar på mat, och senare kommer Victor och vi får se vart vi sover inatt.<3
Men det var nog allt för mig just nu! ;D

Hejsvejs hoppas alla hade en lika bra alla hjärtans dag som jag!

 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback