2 februari -09

Ja, ny månad nya tag!
Haha, tyvärr har jag gått och blivit sjuk IGEN -.- Jävla förkylning!
Kände det redan i lördagskväll, ont i halsen på kvällen. Söndag vaknade jag med halsont och huvudvärk, som idag.
Men jag ska försöka gå imorgon. :)
Tydligen ganska många som är sjuka ifrån skolan. :O

Aja, I helgen har jag varit med Victor och det har varit supermysiigt! <3
Tagit massa bilder har vi gjort, haha(A)

Och så sa jag ju att den nya designen skulle komma någon gång under januari, men så blev det ju inte som ni märker. Men jag ska försöka skynda mig med den. Men jag har så svårt att bestämma mig hur jag vill ha det. Men som sagt jag ska göra så gott jag kan och så får vi hoppas på att den kommer upp snart. :)

Men nu ska jag kolla klart på One Tree Hill och så. :)
Hejsvejs med er! ;D

Här får ni en bild på Victor och mig som avslutar det hela. ;D


Han är killen jag verkligen älskar! <3

Kommentarer
Sara

Krya <3

2009-02-02 | 20:44:24
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback