22/2-09 Ett vanligt inlägg:)

Ja snart är lovet tyvärr slut. Tråkigt, jag skulle gärna ha en vecka till!

Förresten så har jag gjort lite "konstiga" inlägg de senaste dagarna och jag tror att ni kan räkna ut att det är till min nya design. :) Den borde bli klar snart!
Men hela helgen har vi möblerat om i mitt rum så nu är det väldigt fräscht eftersom vi fått dammsuga bort allt damm i varenda litet hörn. De flesta grejjerna är på plats, så nu väntar jag på att antingen mamma eller Victor ska komma hit och hjälpa mig sätta upp tavlorna.(A) Är ensam hemma och nån av dom borde komma snart. :P
Jag tycker mina nya möblering blev jättebra, så jag ska lägga in för- och efterbild sen tror jag. :)

Och i fredags så åkte jag skridskor! :O
Jag har inte åkt skridskor sen jag var typ 10?
Victor och jag gav oss ut och åkte, och det gick faktiskt bra. Ramlade inte en enda gång.(Y)
Även om jag var väldigt nära ett par gånger.

Imorgon är det skola igen, men om sissodär 7-8 veckor är det lov igen, 44 dagar dit tror jag det är. Haha:P
Men nu ska jag grejja med designen tills någon kommer och hjälper mig med tavlorna.
Haha hejsvejs! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback