Jag måste få skriva av mig...

Just nu är jag riktigt arg, riktigt jävla arg. Jag ska inte nämna några namn på vem jag är arg på för då blir väl allt bara värre. Ni som vet vem det är uppskattar jag om ni håller tyst om det. Det är nämligen så att jag har en vän, som jag har varit jättebra kompis med. Men vi har glidit ifrån varandra ganska mycket nu.
Men idag fick jag ett sms när vi satt där på teatern där min kompis frågade om jag var kåt på hennes kille och varför fan jag snackade med honom för. (Han går på min skola, medan hon går på en annan. Han har sitt skåp rätt nära mig och vi har snackat innan. Min andra kompis känner också honom. Innan har inte det inte varit några problem. Förresten så känner min moster hans mamma.)
Sen skrev hon att de har det väldigt svårt och att jag kommer och förstör. Men vad fan har jag gjort då? Jag har försökt hjälpa henne hela tiden, för hon har bett om hjälp och frågat vad hon ska göra eftersom de bråkat endel. Och det här är tacken som vanligt. Jag skulle aldrig göra så, jag skulle aldrig göra så mot Victor, ALDRIG.

Hon skrev också att de bråkar på grund av mig, och jag förstår inte varför. För jag har inte gjort något mer än att snackat med hennes kille lite som vanliga kompisar gör. Sen blev jag ombedd att sluta ha kontakt med honom. Sen sa hon att hon skiter ju i min kille, men hon har ingen anledning att snacka med honom för hon känner honom inte. Jag känner hennes kille lite och det är väl klart man hälsar och så då?

Victor vill inte ens snacka med henne, och jag litar på honom fullt ut. Min vän däremot litar antagligen inte på sin kille.
"Men du skiter i mig. Och förstör!"
Som sagt jag har försökt hjälpa henne skitmycket, i 8an och 9an hjälpte jag henne med massor skolarbeten och skit. Hur mycket hjälpte hon mig? Knappt alls. Nu har jag lekt psykolog ett tag till henne och hennes kille också.
Jag är en bra kompis, jag vill iallafall vara det. Det gör att jag ställer upp på mina vänner.

Ett tag senare skrev hon förlåt och att hon är idiot och att vi behöver prata. Vi har inte pratat än. Men ännu ett tag senare så fick jag även sms från hennes kille där det står att jag inte ska vara arg på henne och blabla för att det är hans fel. Och sen står det att han och jag nog inte ska snacka mer. Men vi har ju bara hälsat i skolan och sagt ett par ord, vafan är problemet? Jag snackar med vem och vad jag vill jag rättar mig inte efter någon hela tiden.
Och sen svara han: "Men vi ska inte ha någon kontakt"

Visst fine for me. Det är det sista smset jag fått.
På vägen hem från station så mötte jag min ängel Martina Rylander, gu vad jag älskar den tjejen!<3
Hon vet hur det är och då fick jag snacka ut ordentligt. Hon blev nästan arg hon. Hon och jag kanske ska vara i helgen och det är kul! ;D<3 Hoppas på det!

Mitt tal är förresten nästan klart. Victor har skrivit ut det hos sig för vi hade ingen färg i våran skrivare. Så det är snällt av honom! :) Sen ska jag bara plugga på det och imorgon i skolan ska jag plugga på det ännu mera och antagligen skriva kort med stödord på. (A) Vi får se hur jag gör.

Oj oj, nu blev det ett väldigt långt inlägg. Men som sagt jag behövde skriva av mig!
Hasta la vista. :)


Kommentarer
LINN

vilken jävla bitch asså:O

ja vet ingenting, så ja e tyst ändå:P

men asså... jag kommer ju få reda på det (a)

PUSSSSSSSSSSSSs<3

2009-03-01 | 17:01:04
URL/Bloggadress: http://helloblondy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback