Torsdag 12 februari 2009 Snaart loov! :)

Idag blev en ovanligt kort dag i skolan, först mediekommunikation och vi skulle kolla kroppsspråk och så ska vi göra ett förberett tal. Vi får över lovet på oss och sen en timma när vi kommer tillbaka. :)
Sen gjorde vi som inte gjort engelskaprovet det. Och det gick väl sådär. :/
Lunch, sen mediekommunikation igen vid 12.30, men med Anders Trygg. Men där så fick vi bara en grejj vi skulle kunna göra hemma. Så de som kunde åkte ju hem. Som jag(A)
Så jag var hemma vid 13.45! ;D

Igår förresten, så hade vi ju textkommunikation igen, (text), och vi ska göra en egen tidning med temat vår. Vi skulle jobba 2 och 2 och jag hamnade med Bella i min klass. Vi ska skriva om vårtecken, pollenallergi och vårmodet. Haha:P

Och på kvällen igår följde jag med Doris och Victor ut igen. :)
Sen förhörde han mig ännu en gång på engelskan.(A) Men nu är ju provet gjort så nu ska han få slippa det.
Och eftersom vi skulle få estetisk verksamhet att göra klart våra drömrum på imorgon så måste jag göra en tapet i Photoshop nu. Och välja ut vilka bilder jag ska ha som tavlor. ^^
Så det ska jag göra nu, sen ska jag nog ut med Victor och Doris igen, lite senare. :)


Här får ni en bild på lite snö på ett par grenar som ni ser. Den är från i söndags när jag var ute med Victor och Doris(A)

Och jaa jag följer med dem ut och går ganska ofta:)
Men nu ska jag grejja i ps med tapeter och så. Hejsvejs hade bra! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback