Utmaningen!

Jag blev utmanad av Sara. :)

1. Gå in i din bildmapp.
2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
4. Bjud in sex nya bloggpersoner att vara med på utmaningen.
5. Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.


Bilden är tagen hos pappa när jag visade att det faktiskt inte är photoshopat när man skriver med en ficklampa med lång slutartid. Jag fick stå och hålla i kameran, eftersom jag inte har något stativ än men det är på gång, sedan fick pappa skriva med en ficklampa. Det ska stå Love och ett hjärta. :)
Han var tvungen att se det med egna ögon för att tro på det. Haha.:P

Jag utmanar;

Sofia
Linn
Martina
Moa
Michelle

Och nu kom Victor så jag hinner inte utmana en sista man, haha :P
Hejsvejs!;D


Kommentarer
LINN

fan malin xD

J A G O R K A R I N T E !

Hahaha, gört nån annan gång xD

2009-02-08 | 21:15:48
URL/Bloggadress: http://helloblondy.blogg.se/
chennie

kolla in min blogg och kommentera gärna

2009-02-09 | 21:12:29
URL/Bloggadress: http://oneofthese.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback