13 Januari :)

Först skolan som vanligt, första idrotten 2009. Var faktiskt helt okej, doppboll och basket typ. Som sagt helt okej:)
Dubbellektion i engelska sen, lunch emellan. På engelskan skulle vi skriva uppsats, förberedelse till nationella proven. Vi skulle skriva om ett musik minne eller vad musiken har för effekt på folk typ. Jag valde ett minne, Avril-konserten sommaren 28 juni 2008! <3
Grymt var det!
Efter det hade vi datakunskap, vi fick förbereda oss för provet nästa vecka. Hoppas det inte blir för svårt!
Sen fick vi sluta, och på tåget träffade jag KJ, som jag satt och snacka med. Trevligt faktiskt längesen man snackade med honom nu.^^

Gick hem och åt, sen kom Victor och vi åkte till stan. Hittade 2 par jeans men köpte inga. De ena tyckte Victor var fel färg på, grå. Jag tyckte de var helt okej men jag vet inte. När han sa så blev jag osäker. Sedan ett par vanliga blå, men det fanns ingen mittemellanstorlek, de ena för liiiite förstora, och de andra var liiiite försmå. Irriterande, annars hade jag lätt tagit dom!
Nu kom jag nyligen hem och jag tar det bara lugnt. Sköönt!
Snart kommer väl Victor igen, myspys! <3
Men klockan 9 ska iallafall jag se Andra Avenyn! :D

Nu var det ett tag sen jag la in en bild så här får ni en på min söta kissemisse Tintin!:)<3


Kanske inte världens bästa bild men den duger, inte redigerad i Ps eller något.

Nu har jag inget mer att skriva vad jag kan komma på, så hejsvejs! :)


Kommentarer
Aschmanda

Sv: Tacktack, vilken söt katt iafall :)

2009-01-14 | 17:52:54
URL/Bloggadress: http://Aschmanda.devote.se
Sandra

Jag tycker att det är skönt med idrott ibland, det känns som en liten paus från skol-livet!

2009-01-14 | 19:51:43
URL/Bloggadress: http://hexagon.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback