18/1-09 Söndag :)

Jag har inte skrivit på ett par dagar nu igen, har inte direkt haft något att skriva. Men igår fotograferade jag en hel del och här kommer väl ett par bilder. :)
Jag har varit med Victor hela helgen och det har varit supermysigt! <3

I fredags på estetisk verksamhet fick vi hålla på med pärlplattor, jag gjorde sebastian i lilla sjöjungfrun.(A)
Haha, och jag har fortfarande ingenting intressant att skriva mer än att jag antagligen åker till pappa imorgon. ^^
Jag har verkligen inget att skriva nu, så här får ni lite bilder. :)
Förresten ska jag nog hålla på med min nya design till bloggen idag så den bli klar någon gång! ;D


Water is funny^^




På dessa bilder har jag försökt "frysa" vattnet,  jag har aldrig försökt det förut. Så för att varit första gången tycker jag  att jag lyckades ganska bra. :)
Nån som har tips om hur man kan göra det bättre?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback