22/1-09 STUDIEDAG!

Ja, nu mår jag mycket bättre och igår var jag tillochmed i skolan.:)
Vi började med Expo igen, det var kul! Vi kommer få göra våra egna "drömrum". Skojjskojj!;D
Sen var syon och snackade om individuella val och skit, och om jag väljer till samhäll kommer jag bara få ha individuella val i 3an.
Aja, fick typ huvudvärk i skolan också, ventilationen är avstängd för att de tydligen skulle föra in något digitalt skit. :P
Så det var inget kul, när jag slutat vid 14.50 så kom Sofie till mig och vi drog till stationen. Och mitt tåg blev försenat med 20 min. 25 min till och med, tåget brukar vara inne i mjölby 15.50 men det var framme 15.15. Surt som fasen!
Men men, gick hem och tog mig en dusch direkt, gu så skönt :)
Var ute med Victor och Doris på kvällen också, myspys!<3

Och idag är jag ledig, studiedag! Skönt:)
Har precis städat rummer för idag kommer mormor, och faktum är det att hon kom precis hit.
Så jag ska vara social mot henne nu, ta det lite lugnt och så. Måste nog göra instuderingsfrågorna till mediekunskapen också, om jag fick med mig böckerna hem. Och nu när jag tittade efter hade jag självklart glömt dom i skåpet.
Aja jag får ta med mig dem imorgon och göra i helgen. Men nu ska jag gå och göra något annat som sagt. Så hejsvejs! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback