8 Januari 2009 :) At school...

Jaa jag uppdaterade ju aldrig igår, men precis efter jag skrivit inlägget i skolan så fick vi reda på att  en ny tjej skulle börja i vår klass. Så hon började igår. :)
Hon gick här på Anders Ljungstedts Gymnasium i ett halvår sen flyttade hon till Nya Zeeland för ett år. Så nu är hon tillbaka och hon valde att börja vi våran klass. Så det är lite kul. Hon verkar faktiskt riktigt trevlig^^

Och som sagt så var jag med Martina igår, det var skojj!;D 
Senare på kvällen kom Victor<3 Vi hade det mysigt som vanligt!
Idag ska jag på stan med Amanda, men hon slutar inte förrän 16.00 och jag slutar 14.15. Så antagligen följer Sara med mig sålänge.

Sen när jag kommer hem ska jag äta och duscha. Sen kommer nog Victor och då ska vi ut med Doris, sen så ska vi tillbaka till mig och gå ut med grannens hund Peppe igen eftersom hon inte är frisk än. Så jag kommer vara aningen trött ikväll så jag bloggar nu för jag kommer antagligen inte ha varken tid eller ork för det. Men ni får ha en bra dag! 
Hejsvejs! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback