At school again...

Jaa just nu sitter jag här på min första lektion 2009, Grafisk Kommunikation. Vi skulle göra visitkort och komma på ett eget företag. Mitt fick heta MW Records AB och jag blev precis klar så jag får göra vad jag vill nu en stund. Haha^^
Men det var faktiskt ganska kul! ;D
Och jag har den datorn med musen med två musknappar istället för en också(A) Så jag kan högerklicka utan att trcyak på en knapp på tangentbordet. Weei! :)

Och det var mycket tomt inatt, jag är så van att Sova med Victor så jag sov typ bara på en liten del av min säng. När jag väl sov, jag är ju van att lägga mig mycket senare nu så hade mycket problem med att sova. Och när jag gick upp kändes det som om det var mitt i natten!
Och nu vill jag bara hem till Victor för jag vet att han är ledig!<3
Men jag får träffa honom ikväll! ;D

Nästa lektion är mentorstid, sen svenska tror jag, och sen matte sen lunch. :)
Jaa sen ska jag vara med Martina som jag sa igår, och imorgon ska jag och Amanda på stan. Handla grejjer till alla hjärtans dag-presenten jag ska göra, och sen en försenad julklapp till Linn. Jag fick av henne imorse, 2 par örhängen. ;D
Och jag tog bara ur ett par först så jag tackade för dem, men så säger Linn att det finns mer, man känner sig ju så dum då.xD
Men det var fina örhängen, så tack så mycket! 
Och nu har jag skrivit ovanligt mycket, och jag kan säga att jag är trött också. Inte för att det har med saken att göra men ändå. Haha äh skitsamma nu ska jag göra något annat innan lektionen slutar. 
Så hejsvejs uppdaterar ikväll eller imorgon! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback