Fredag hela veckan ;D

Haha, hade 2 lektioner idag sen fick vi sluta! ;D
För att det blivit inställt som jag sa tidigare tror jag? Om jag inte gjort det så är det iallafall som så att vår lärare ska åka bort och då får vi inställda lektioner. :)
Så vi slutade typ 10.10 för att man skulle hinna med tåget, så det var niiice! ;D

Så nu har jag precis ätit lite, mums!
Ska bara ta det lugnt nu, så jävla skönt<3

Och förresten, jag måste bara berätta om en asjobbig tjej som åkte på bussen igår till skolan. Hon åkte med en kille, jag tror inte de var ihop men bra kompisar eller nått. Sen sa hon; "Du är så dålig!" hela tiden till killen. "Du är så dålig, du är så dåliiiig, du är så dåååååliig!"
Och jag störde mig mycket på henne, han tog säkert inte åt sig, men man vet ju aldrig. Hon upprepade sig säkert 1000000000 ggr på den 5 minuter långa bussresan -.- 

Aja idag är jag glad, men mycket trött, så ska typ sätta på en film eller nått och bara slöa framför! Sen får vi väl se lite, ska va med Victor ikväll, myspys! <3
Jag tror att vi ska sova här inatt. :)

Men nu ska jag sätta på en film tror jag, hejsvejs! TREVLIG HELG!

 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback