Nu var det visst ett tag sen...

Jaa, jag har inte haft någonting att skriva här så jag har helt enkelt struntat i det ett par dagar. Håller fortfarande på med den nya designen. :)
Fixade nyss min kusins blogg klicka här för att titta. ;D

Idag så var vår granne sjuk så hon hade lite svårt att gå ut med sin hund Peppe, så det fick mamma och jag göra.
Självklart tog jag med mig kameran då så här kommer lite bilder. Efter det gick vi och simmade sen käkade jag lite. Sen började jag fixa med Soffans blogg och blev precis nyligen klar. :)
Och nu kom Victor också så nu ska jag vara social mot honom!<3






 

Kommentarer
Jessica

nej men gud! vad är det för en liten sötsak =)

2009-02-13 | 11:26:41
URL/Bloggadress: http://aaceton.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback