Söndag 11/1-09 :)

Shit nu skrev jag 08 på rubriken först, kommer ta ett tag innan jag fattar att det är 2009. :O
Nu har jag inte bloggat på ett par dagar och det är av den enkla anledningen att jag inte haft något att skriva. Men idag tyckte jag det var dags ändå.

I torsdags handlade jag grejjer till Victor present och jag har kommit fram till att han ska få den i födelsedagspresent istället, då blir det inte så mycket att fundera på till hans födelsedag. Han fyller år i april men ändå, då har jag tid på mig! :)

I fredags hängde jag med Sara på stan en snabbis och jag hittade ett par mjukisbyxor som är assköna och skitsnygga!:D
Tror jag lägger in en bild på dem sen, jag har typ massa bilder i kameran jag måste ladda ur. Tror jag gör det sen. Då lägger jag upp endel här!
Sen på kvällen kom Victor och vi åkte hem till honom senare. :)<3 Mysigt, även om jag var astrött så somnade typ hela tiden.

Igår tog jag det bara lugnt, spelade tv-spel, satt här och sen opererade mamma min tå :O
Jag har en väldigt jobbig tå som jag lätt får nageltrång i. -.-
Det har hänt förut och nu har det hänt igen och det gör något fruktansvärt ont!
Annars så kom Victor hit på kvällen och vi spelade tv-spel, kollade film och sen så sov vi! Myspys<3

Idag kommer jag ta det lugnt också, för imorgon är det skola och jag åker antagligen till pappa också.
Så vi får se lite vad jag gör idag, packar lite smått kanske? Ja som sagt vi får se.
Men nu ska jag iallafall gå och göra något annat.
Hoppas ni haft en bra helg!
Hejsvejs!

Kommentarer
Sandra

Helgen är alltid bra -fri från skolan ;D Låter som om du haft det trevligt också!

2009-01-13 | 11:06:29
URL/Bloggadress: http://hexagon.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback