HEMMA FRÅN GÖTET!

Jag kom hem igårkväll och gissa om det var skönt att få träffa min älskade Victor igen!<3
Och han har fått jobb den busen, precis när jag kom hem så idag har han sin första dag! Han vet inte hur länge han får stanna men förhoppningsvis blir det ett tag! ;D
Han har fått jobb där han tidigare praktiserat, och han trivdes ju så bra där så det blir nog bra!

Göteborg har varit roligt, skönt att komma bort från Östergötland ett tag! ;D
När vi kom dit åkte vi direkt till Universeum. Jag har tagit sammanlagt över 500 bilder så det kommer nog upp endel här!
Just nu verkar det inte fungera att ladda upp bilder så jag för göra det senare. :)
Nu är jag hemma till på fredag för då ska jag till Köping men kommer hem på söndag igen troligen.

Hasta la vista! ;D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback