KÖÖÖPING KÖÖPING KÖPIING!

Hemma från Köping nu. :)
Har varit skojj där, men ska faktiskt bli skönt att vara hemma lite nu, har ju typ inte varit det på över en vecka. 
Så dessa dagar ska jag ta det lugnt, på fredag eller lördag ska jag till Mantorp Park på Veidecfestivalen, ska bli skojj! ;D
Och som alltid när jag varit ifrån min Victor så var det oerhört skönt att träffa honom igen igår! Riktigt mys var det!<3
Har tagit nästan 500 bilder i Köping också så de närmaste dagarna kommer jag försöka lägga in så mycket bilder jag kan! 
Jag börjar här och nu med ett par bilder Soffan och jag tog när jag var där! ;D




Samma bild i olika retuscheringar! :)
Vad tycker ni? 

Men nu ska jag följa med och handla lite, hasta la vista! 

Kommentarer
Anonym

Hej, nu har jag en tävling i samarbete med finasmycken.

Du kan vinna ett smycke.



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-smycke-2.html



Var gärna med :)

2009-07-20 | 15:12:03
Emma

Fina bilder! :)

2009-07-21 | 19:42:59
URL/Bloggadress: http://emmayngve.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback